Tuesday 3 January 2012

hari pertunangan kawan karib :)

kama dan saya . ya ! betul , usia kami baru mencecah 18 tahun (2012) , apa ? kahwin cepat sangat ? salah satu ciri ciri wanita solehah adalah kahwin cepat ! jadi tak salah . seronok tengok kawan dahh bertunang , rasenye baru semalam satu kelas , dok main baling baling ketas , simbah simbah air , kene marah dengan cikgu ! haha sedih , gembira ! saya akan doakan yang terbaik untuk kawan saya . tarikh pernikahan nya bulan 3 ni , tapi tak tahu berape haribulan . tak tanye pulak . haha . insyaAllah , saya doakan kawan saya dan bakal suami kekal hingga ke syurga ! bukan ke anak cucu dan cicit ye ! huhu semoga bahagia hingga ke syurga juga kawan , aku akan sentiase ingat kat kau kama ! haha . tarikh pertunangan nya 1/1/2012 , mase cuti tahun baru . ok , sampai sini je harini , wasalam :)

4 comments:

  1. pergh... ade blog da sekarang... hahahaha

    ReplyDelete
  2. dah tunang , seriusly macam ta caya jee , ramai budak sekolah kita bakal bergelar isteri pada usia yang mudah , alhamdulillah jodoh mereka dah sampai kan , semoga teman-2 kita yang bakal menjalani alam rumh tangga , dapat jalani dgn baik , dah menjadi isteri soleha , amin . kimsalam dekad dia tau siti nur .
    from ainzzarry :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha , ok , insyaAllah , betul betul , jodoh kann , nak buat camne , kita doakan je cinta mereka hingga ke syurga , aminn :)

      Delete
  3. nak kawen awal jgak ler kalau cenggitu... hahaha :D

    ReplyDelete