Monday 13 February 2012

hari perkahwinan fadhilah , tetapi kisah ini lebih kepada kami bertiga :)

mase sekolah rendah dulu mmg rapat sgt dgn fadhilah ni , tapi start je msok sekolah menengah , hubungan kami semakin renggang , dan renggang , kami tak lah serapat dulu , bila berjumpa hanya bertegur sapa saje , tak lebih dari tu , Sebenarnye , kami rengang adalah kerane kehendak saya jugak , umi n ayah tak kasi rapat sgt dgn die , atas sebab2 tertentu , dan mula daripada situ "title" kawan baik bertukar kepada kawan biasa je ,

kisah kami , saya , naja dan suzana , semenjak masok tahun 2012 ni kami bertiga menjadi semakin rapat , lagi lagi dgn naja , lagi lahh , gila gila same same sume ade , saya rase selesa bila dgn naja ni , lagipon kami mmg dahh kenal daripada kecik kann , huhu , sekolah agama adalah titik permulaan persahabatan kami , tapi saya dgn si naja ni belom dapat bersembang puas lagi kalau berjumpa , ada je halangan je , contoh , mase kenduri fadhilah ni , selesai je kami makan , kami tunggu si suzana utk lepak di bilik saya , punyelahh lame tunggu , last last , si suzana tak dapat join kiteorang , huhu , jadi lepak ngan naja je lahh dlm blik , tengah baru nak mula sembang , tibe tibe kawan saya call , suruh ke kenduri fadhilah balik , hati mmg berbelah bagi mase tu , nak lepak ngan naja sangat , tapi kawan saya sruh turun pulak mase , haish =.=' tak dapat bersembang lame ngn naja , tak pe ye naja , lepas ni kalau kite lepak , kite kite je ye , hahahahah baru boleh sembang puas puas ! kah kah kah .

kenyataan : ini tentang kami , bukan pasal perkahwinan dila ! hahahah nah sikit gambar , banyak gambar kiteorang je , maklumlahh photographer tak berbayar miss suzana "pandai" pegang camera ! hahaha





1 comment:

  1. congratulation to my old friend ! fadhilah , tax sangka kau kahwin dulu dari aku . selamat pengantin baru sayang <3 ^^ tax tahu pulax kau dah kahwin ..

    ReplyDelete